Albet i Noya s’ha sumat a la gran FESTA DE LA VEREMA del 5 de setembre organitzada des del consorci Penedès Turisme. En aquesta festa, es convida els visitants a fer un pícnic entre vinyes en aquesta època de l’any tan especial. Des d’Albet i Noya es proposen 8 racons de la finca on fer un esmorzar de km0. La vinya de El Fanio, la Figuera de Can Vendrell, Can Milà de la Roca, el jardí del celler són només alguns dels espais que l’enoturista podrà descobrir al seu aire i, si ho desitja, amb una passejada entre vinyes.
El preu és de 20€ per persona i inclou un esmorzar amb embotits, pa amb tomàquet, fruita, carquinyolis i una ampolla de vi per cada dues persones. Durant la jornada, també estarà obert el winebar d’Albet i Noya, de 10 a 14:30h.
⇒RESERVA EL TEU ESPAI
TASTOS DE VAREITATS AL CELLER
No és l’única activitat de verema que ha organitzat el celler. Els diumenges d’agost i setembre, el celler oferirà TASTOS VARIETALS on cada dia es tractarà una varietat de raïm diferent en funció del moment de la verema. Es tastarà el raïm, el most i dos vins elaborats amb aquella varietat concreta. També es maridarà amb un plat especial elaborat pel xef Pere Massana de Cal Pere del Maset. Aquests tastos començaran el 23 d’agost, tindran una durada aproximada d’un hora i el seu preu és de 15€. Inscripcions obertes en breu.
II PLOGGING ENTRE VINYES
I pel 20 de setembre, coincidint amb la campanya Let's Clean Up Europe!, tindrà lloc el II Plogging entre vinyes, una jornada amb caminades, tastos de vins i activitats relacionades amb el medi ambient i la vida saludable. Per aquest dia es comptarà amb la penedesenca Berta Garriga (@arrelsvolarores) que farà un taller sobre la reducció dels plàstics a la nostra vida. Recordem que el plogging és una modalitat esportiva sorgida a Suècia i que consisteix en caminar o córrer al mateix temps que es recullen deixalles que es van trobant pel camí. És una conjunció entre jogging (córrer en anglès) i plocka upp (recollir en suec). Aquesta jornada, que té lloc a tot Europa simultàniament, s’havia de celebrar al maig però va ser haver d’aplaçada arran de la pandèmia. Les places són limitades. Inscripcions obertes en breu.