Coincidint amb la 15a edició del Mercat del Préssec d’Ordal, Albet i Noya organitza, un any més, un maridatge especial entre els seus vins i diferents tapes gastronòmiques elaborades amb aquesta fruita tan preuada del municipi.
Enguany, i per adaptar-se a les noves mesures de seguretat, s’ha canviat l’habitual ruta pel mercat i restaurants de Sant Pau d’Ordal per un tast maridat als jardins del celler. Envoltats de vinyes, es podran degustar tres tapes elaborades pel xef Pere Massana (de Cal Pere Del Maset) amb tres vins diferents d’Albet i Noya. Plats com el gaspatxo de préssec, el carpaccio de bacallà amb vinagreta de préssec o el canaló de Gall del Penedès amb crema de ceps tindran la seva corresponent interpretació en l’univers vitivinícola d’Albet i Noya.
Les places al tast (que tindrà lloc als jardins d’Albet i Noya) són molt limitades i el seu preu és de 15 euros.
Data: Diumenges d'estiu
Lloc: Albet i Noya. Finca Can Vendrell, Sant Pau d’Ordal
Hora:11:30h
Preu: 15€
Podeu fer la inscripció i el pagament directament en aquest enllaç.
No t’oblidis, abans o després del tast, de visitar el 15è Mercat del Préssec d’Ordal (tots els caps de setmana de juny, juliol i agost de 9 a 14h, a la Plaça de Sant Pau d’Ordal, a dos minuts del celler).