Sostenibilitat

Objectius de desenvolupament sostenible

Descobreix què fem

Cultivarium

Cultivarium

Un sistema regadiu sostenible i social

A Albet i Noya sempre busquem maneres de fer del nostre celler un espai més sostenible i, si podem sumar-hi valors socials, encara millor. I és amb aquesta intenció que hem intal·lat al nostre winebar un sistema de jardineria sostenible  de la mà de la Cooperativa ENTREM.

Aquest sistema tradicional reutilitza torretes de fang per optimitzar l’ús de l’aigua i reduir-ne el malbaratament. És una tècnica tradicional que combina simplicitat i eficàcia, ideal per reduir el consum d’aigua i cuidar el medi ambient. Les olles  (o torretes) són recipients de fang porós que s’enterren al terra al costat de les plantes i es reomplen amb aigua. Gràcies a la porositat del fang, l’aigua s’allibera lentament al substrat, de manera que les plantes poden absorbir només la quantitat que necessiten, just quan ho necessiten.

Des de fa anys, a Albet i Noya destinem un 3% de les vendes de la nostra botiga online a ENTREM, una cooperativa que treballa per la reinserció laboral de persones amb malalties mentals. Un d’aquests programes és Cultivarium, que forma aquestes persones en jardineria i gestió d’espais verds.

MIRA EL VIDEO AL NOSTRE INSTAGRAM

 

Fi de la Pobresa Treball digne i creixement econòmic Consum i producció responsables

Més noticies que et poden interessar